Post by halhawebdustprec on Feb 11, 2022 12:33:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Factory Tycoon - Bakgrundsspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Factory Tycoon - Bakgrundsspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsade primogems ▞▞▞
▞▞▞ My Factory Tycoon - Bakgrundsspel 2022 version ▞▞▞
Den har inga annonser och den är inte tråkig
Inte ett dåligt spel men jag gav det 2 stjärnor f.Kr. det ger dig booster efter booster i början av spelet och tvingar dig sedan att använda de boosters vilket gör att starten av spelet går extremt fort och sedan när de boosters är ute, du har fastnat med ingenting att göra eftersom du inte har tillräckligt med pengar för att betala för uppgraderingarna
My Restaurant Cooking Home Pelihalli dqhd
Det är coolt men det är för tråkigt
Jag gillar det verkligen, som en tycoon-älskare drar det dig in! Fortsätt med det bra spelet
Kmote
Ta för mycket tid. Och lågt värdet av att uppgradera maskinerna
Spelet är grate men många saker handlar mer om annonserna för att få ädelstenar men fortfarande ett gallergamr
STORMX snälla gör det till ett bil- eller cykeltillverkningsspel istället för möbler snälla snälla 🙏🙏 med samma grafik och gameplay Jag älskar det men jag kommer att gilla det mer om det blir ett bil- eller cykeltillverkningsspel
Fantastiskt spel lätt att bygga ut och bygga
Jag gillar det verkligen eftersom det bara är den tid jag letade efter xD
uuhu
My Factory Tycoon - Idle Game Szimulációs játékok vcoh
Sparar inte automatiskt till molnet!!!!! Köp jag gjorde nu helt borta! Varför måste jag spara manuellt när alla andra gör det automatiskt!?! Det är 2021 inte 1999! Återställ köp-knappen gör bokstavligen INGENTING annat. Vilken bluff!
Tråkig
Hjälp jag är tvungen att skriva detta
LITE TRÅKIGT
Det här spelet är väldigt coolt
Riktigt lätt och roligt att spela
Fantastisk
Spel bra men det skulle vara bra om när cheferna inte stod där men på ett kontor
My Factory Tycoon - Idle Game Szimulációs játékok vcoh
Fantastiskt och så sött jag älskar det här spelet så mycket och det här är den mest tycoon jag älskar irritera dem fem stjärnor
Kul
Det är ett mycket tillfredsställande spel😊
Wow detta är fantastiskt så tillfredsställande och så anmärkningsvärt att det är en 5/5
Detta spel är enkelt och roligt att spela på din fritid
Det finns fel ibland när jag trycker för att påskynda produktionen, det uppgraderar min arbetsyta när jag försöker spara mynt för att expandera vilket innebär att jag måste börja spara om igen.
Jag vet inte hur det är med er men de blå pilarna gjorde det irriterande asf
Det är okej just börjat. Kommer att uppdatera recensionen när jag provat den
DET HÄR ÄR SÅ BRA DET FINNS INGA ANNONSER OCH SNART DU FÅR MANGERNA ÄR DET ÄNNU BÄTTRE
Wow mycket trevligt spel dess funktion är väldigt fantastisk ✌✌✌
Snälla hjälp att annonser inte laddas och tar för mycket tid....
Det är okej. Har inte blivit bombad med annonser än, så det är bra. Rätt kul än så länge. Verkar ha ett intressant progressionssystem.
De har faktiskt kanske den bästa metoden att lägga till annonser i alla gratis Android-spel jag har spelat. I grund och botten är annonser 100 % valfria. Istället för att tvinga ner dem i halsen, ger de dig istället möjligheten att göra det. I grund och botten kan du antingen göra anspråk på belöningar eller titta på en annons för att få 2x till 10x belöningarna genom att titta på en 30 sekunder lång annons. Det annonserar verkligen också. Jag har sett 264 annonser men inte en enda var påtvingad, jag ville. Det här spelet är extremt beroendeframkallande och nästan oändligt :3 Jag skulle rekommendera 100x om jag kunde.
Jag har alltid velat ha min egen fabrik, det ger mig ett meddelande om att dina arbetare arbetade hårt medan du var borta. Det är som att jag känner mig stolt över dem, hur bra som helst
Detta är en tilläggsmaskin. Det var inte designat för skojs skull, det var designat för pengar. Hårt pass.
Har precis börjat spela men än så länge är spelet en bra tidsdödare. Behöver mer tid att spela innan jag säger mer om det.
Jag älskar det här femstjärniga spelet, jag älskar spelet eftersom det inte har konstanta annonser och det har riktigt bra saker så det börjar med stolar och du måste arbeta dig upp till toppen.
Mycket bra app fortsätt fungera
Spelet går hejdå snabbt om du gillar det